28. La Marina dl 1 - Reisverslag uit La Marina, Spanje van Adrie en Gré Kampen - WaarBenJij.nu 28. La Marina dl 1 - Reisverslag uit La Marina, Spanje van Adrie en Gré Kampen - WaarBenJij.nu

28. La Marina dl 1

Door: Gre

Blijf op de hoogte en volg Adrie en Gré

26 April 2016 | Spanje, La Marina

12 -27 april

Twee weken in ons eigen huis ‘Casa del Sur’ in La Marina.
Lekker niks doen, maar ook het voorbereiden van de verbouwing in mei. Vanaf 9 mei wordt het huis van buiten opnieuw geschilderd. Dan worden ook de beide badkamers gerenoveerd. Dat betekent dus overleg met de aannemers en bezoeken van diverse winkels. Inmiddels is nu alles gekocht of besteld.
Adrie heeft niet stil gezeten deze twee weken. Alle bomen en struiken zijn weer drastisch gesnoeid en de toegangspoort en huisdeur zijn geschilderd. Ook aan de camper zijn een paar kleine reparaties gedaan.
Verder nog wat administratieve regelingen tbv de belasting en de verhuur.
Zus Lia en Ton verblijven ook in Spanje, hun woning in Torrevieja is maar een half uurtje rijden. Samen brengen we een gezellige dag door.
En dan natuurlijk ook nog heerlijk een aantal dagen aan zee in het zonnetje kunnen verpozen, zelfs de zee is al genoeg opgewarmd om even te zwemmen. Soms is de wind te krachtig, dan is het beter vertoeven op ons eigen boventerras of in onze zonnige tuin.
De ochtend starten met een duik in ons zwembad is natuurlijk ook een grote luxe. Dan begint de dag weer lekker fris.
De meeste dagen zijn zonnig enkele wat bewolkt, met meest temperaturen tussen 20 en 24 graden overdag. En dan te bedenken dat het in Nederland echt heel koud, nat en zelfs hagel en sneeuw geeft. Ik heb medelijden met alle kinderen deze meivakantie en ook de activiteiten met koningsdag die wel erg koud gaan verlopen.
Kortom een paar fijne weken hier doorgebracht.
Maar de verbouwing start pas over anderhalve week, mooie tijd om er nog even met de camper op uit te gaan.
We gaan richting midden Spanje, La Manche