'terugreis 1,2,3 januari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Adrie en Gré Kampen - WaarBenJij.nu 'terugreis 1,2,3 januari - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Adrie en Gré Kampen - WaarBenJij.nu

'terugreis 1,2,3 januari

Door: Gré

Blijf op de hoogte en volg Adrie en Gré

02 Januari 2015 | Costa Rica, San José

Dag 22, 23, 24. Donderdag, vrijdag, zaterdag 1, 2, 3 januari 2015

Van Quepos naar San Jose via Houston naar Amsterdam

We kunnen lekker uitslapen vandaag. Maar als je de hele vakantie vroeg opstaat, is uitslapen op de laatste dag geen optie.
Dus rustig alles inpakken en de laatste restjes opeten. Daarna nog even kijken of er echt geen souvenirs zijn die we nog wensen, maar nee er is hier alleen maar veel van hetzelfde.
Dan nog heerlijk een paar uurtjes naar het strand. Hè wat een heerlijk idee om op nieuwjaarsdag hier op een heet strand te liggen. Dit keer pakken we het verstandig aan door in de schaduw te blijven. Genieten van de hele hoge golven op een heel vol strand.
Het lijkt wel of heel Costa Rica aan het strand zit.
Na nog een fantastische lunch met een super uitzicht over de zee sluiten we dan toch echt onze vakantie af.
Volgt alleen nog de reis naar San Jose, die vlot verloopt op een beetje file na. Onderweg passeren we een rivier met veel krokodillen, ik tel er wel 27! Hier moet je zeker niet gaan zwemmen.
We zijn natuurlijk veel te vroeg bij de luchthaven, waar we onze auto inleveren.
Nu gaat het grote wachten beginnen.
Het is nu 20.00 uur, ons vliegtuig vertrekt om 1.45 naar Houston. Daar komen we vrijdag om 5.35 aan. We moeten in Houston lang wachten, want de vlucht naar Amsterdam vertrekt pas om 15.45.
Als alles naar wens verloopt komen we op zaterdag om 8.15 aan Nederland.
Wij reizen dus weer 7 uur in de tijd terug, dus maar afwachten hoe groot de jetlag dan zal zijn.

• 02 Januari 2015 - 13:18

Ilze:

Goede reis terug en een gezond, goed 2015!

• 02 Januari 2015 - 14:14

Aly Maat:

WiJ wensen jullie een goede reis terug. Wij hopen de verhalen te horen. Morgen zijn jullie weer in Nederland als alles volgens planning verloopt. Groetjes van pa en ma.

• 02 Januari 2015 - 20:29

Clarie:

een hele goede terugreis en veilig thuis komen!!!

• 03 Maart 2020 - 00:13

Tino V Tol:

Een geweldig reisverslag, dank je wel.
    Voor ons een mooie introductie voor onze aankom ende reis.