33. La Marina dl 2 - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Adrie en Gré Kampen - WaarBenJij.nu 33. La Marina dl 2 - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Adrie en Gré Kampen - WaarBenJij.nu

33. La Marina dl 2

Door: Gré

Blijf op de hoogte en volg Adrie en Gré

03 Juni 2016 | Spanje, Guardamar del Segura

9 mei – 31 mei

In deze drie weken moet de verbouwing van de beide badkamers en het schilderen van het totale huis klaar zijn.
We hebben dit wel uitbesteed. Drie Bulgaren komen voor de badkamers, twee Engelsen voor het schilderen. Adrie blijft natuurlijk ook aan het werk, hij schildert de muur om de tuin en veel muren binnen. Ook de beide badkamerdeuren worden wit. Zo heb ik dus zes werkmannen te verzorgen en moet er van alles worden besloten en geregeld.
Soms ben ik dat wat beu, en laat ik de mannen een dagje alleen en ga zelf naar het strand.
Na ruim twee weken is alles af. Ohh wat is het mooi geworden, we zijn er erg blij en tevreden mee.
De laatste week nemen we nog een ‘vakantieweek’ in ons eigen huis. Ook hebben we deze week nogal wat aanloop van buren die het resultaat ook graag willen zien.
Verder zijn Lia en Ton weer in Torrevieja, zodat we ook met hen samen wat kunnen ondernemen.
De week vliegt om, met markten bezoeken, luieren op het zonneterras en heerlijk aan zee op het strand liggen. Het zeewater is nu al echt van een heerlijke temperatuur.
Op dinsdag 31 mei gaan we dan echt verder met onze sabbaticalreis.